V petek, 29. septembra, sta v oddaji 24ur zvečer svoje poglede na predsedniško tekmo in televizijsko soočenje štirih najmočnejših kandidatov večer prej podala politolog in svetovalec IPM dr. Alem Maksuti in Božidar Novak, slovenski podjetnik, pisatelj in publicitst. Televizijsko soočenje kandidatov si lahko ogledate na povezavi.
Novak meni, da je stranka SDS težko izvoljiva stranka, kljub temu pa kot favoritinjo ob bok Pahorju postavlja njihovo kandidatko Romano Tomc. Z jasno desno opozicijo po njegovem mnenju Pahor postaja tradicionalen levi kandidat, zaradi česar mu tudi pripisuje največ možnosti za zmago, čeprav dodaja, da bodo za končni rezultat ključni neopredeljeni volivci. O ponudbi kandidatov ugotavlja, da vsi izhajajo iz državnih ali paradržavnih institucij in se tako med seboj ne razlikujejo veliko. Meni, da Slovenci najraje volimo tihega znanca iz sosednje ulice, ki ne izstopa, je všečen in ima urejeno življenje, zaradi česar je prepričan, da Pahorjevi zelo samozavestni nastopi niso nujno najboljša strategija.
Dr. Maksuti razume Pahorjevo samozavest v kontekstu njegove avtonomije, ki jo je tudi kandidat sam izpostavil, torej da ni nikomur nič dolžan in ne rabi ugajat lobijem, med favorite pa podobno kot Novak uvršča aktualnega predsednika in kandidatko največje opozicijske stranke. Ker te predsedniške volitve močno spominjajo na državnozborske, na katerih podporo iščejo politične stranke, se mu zdi najbolj pomembno, koga bodo polarizirani volivci sprejeli kot desnega in koga kot levega kandidata. Tukaj pa vidi največjo pomanjkljivost Marjana Šarca, saj se ne ve, kateri del volilnega telesa nagovarja in kateri del politične elite ga pri kandidaturi podpira, kar je eden izmed pogojev za uspeh. Ob retorični benignosti Šarca in Tomčeve je bila med izzivalci najbolj napadalna Ljudmila Novak, ki je zavzela ethos kritične izzivalke in je na soočenju povedala največ stvari, ki jih razočarani slovenski volivci želijo slišati. Kljub temu, da televizijske vsebine sežejo v vsako slovensko gospodinjstvo, pa se Maksutiju bolj pomemben faktor zdi mobilizacija volivcev na terenu, kar Pahorju zaenkrat odlično uspeva. Pričakuje tudi normalno kampanjo brez uporabe nekih novih orodij komuniciranja, tekom kampanje pa lahko pričakujemo fokus na nagovarjanju posebnih družbenih skupin, kot so ženske, mladi in za politiko nezainteresirani.