“Zavedati se moramo, da vsakega politika izvolijo mediji. Paziti pa moramo pri trditvi, da je prav kampanja vplivala na izvolitev Trumpa, še boljši primer pa je Pahor, saj je to zelo tvegana teza. Pahorja so v drugem krogu izvolili predvsem desni volivci. Ne strinjam se s tezo, da imajo novi mediji vpliv na volilni rezultat. Rekel bi, da tudi na spletu živimo sliko offline prostora. Kar pomeni, da imajo stranke, ki so najbolj ustaljene, največje resurse, in da se kandidati, ki so najbolj prepoznavni, najbolj pojavljajo tudi v online prostoru. Zgrešena je teza, da smo bili zmanipulirani s strani (novih) medijev, ki so nam uvalili’ Trumpa ali Pahorja. Ne. Oba sta realna slika povprečnega ameriškega in slovenskega volivca. Tega si nočemo priznati, ker živimo v iluzijah. Dodal bi še, da današnja politika nima zveze z demokracijo. Politika se namreč ukvarja z vprašanji, s katerimi bi se morale ukvarjati druge politikov, ki nam bodo zagotavljali nova delovna mesta, odpirali bolnišnice in tovarne. Ne, mi potrebujemo politike, ki bodo jasno povedali, v kakšni družbi želimo živeti. Zato je najbolj nevaren položaj, v katerega smo zašli. Da dejansko ne ločujemo več med ideološkimi koncepti. Prevladujoča ideologija je danes tako robustna, da četudi pride do revolucije, bi ta trajala 100 let, da bi se stvari spremenile. Varljiv je vtis, da s twitter kampanjo, s spremembo določene stranke ali spremembo režima gremo v novo dobo. Ne, spet smo na istem, pričakujemo pa, da nas bodo enostavni dogodki popeljali v neko novo dobo. Podobno smo bili leta 1990 prepričani, da so s prihodom demokracije vsi naši problemi rešeni. V bistvu pa so šele začeli.”
-Dr. Alem Maksuti za časnik Večer