Konvencija predstavlja sklepni del strankarske volilne kampanje in uvod v glavno volilno kampanjo. Tam se je med govorniki, ki predstavljajo kredibilne posrednike sporočil, pojavila tudi žena Donalda J. Trumpa, »naša« Melanija Drumpf. Govorila je predvsem o družinskih vrednotah, ki so v skladu z ameriškim javnim mnenjem zelo pomembne, še posebej na strani republikanske volilne baze.
Oblečena je bila v belo, delovala je zelo mirna in uglajena, kar je prava protiutež za agresivnega in odrezavega Trumpa. S tem igranjem na čustva naj bi pokazala Trumpovo mehkejšo, družinsko perspektivo, ki jo bo v glavni volilni kampanji gotovo potreboval. Ta je plod celostnega strateškega razmisleka enega največjih ameriških strategov za volilne kampanje, Paula Manaforta. A kaj ko v Trumpovi volilni kampanji ne gre brez spektakularnih in šokantnih medijskih pojavnosti. Tokrat na temo govora Melanije Drumpf, ki je uporabila govor Michelle Obama in se s tem uvrstila na medijsko agendo. Ali gre za lapsus ali pa za zanimivo strateško odločitev z namenom pridobivanja publicitete (medijske pozornosti) pa ostaja odprto vprašanje.
Vendarle pa je potrebno razumeti, da so volilne kampanje v ZDA visoko profesionalizirane, kar pomeni dobro naoljeno “mašinerijo”, sestavljeno iz raznolikih profilov strokovnjakov za politični menedžment, torej tudi za pisanje govorov. Tako je težko verjeti, da gre za napako dobro plačanih področnih strokovnjakov, ki razumejo, da se politična realnost in politično komuniciranje, sploh v volilnih kampanjah, precej razlikujeta.
Več pa v današnjem prispevku na POP TV informativni oddaji 24 ur, ki se začne ob 19.00.